Ergens in 2007 op een mooie zomerdag in ‘s-Hertogenbosch ontstond een idee, een concept op basis van een droom. Op 22 mei 2009 werd die droom en het uitgedachte concept dan ook uiteindelijk werkelijkheid. Een super mooie dag want vandaag is het precies 5 jaar geleden begonnen met de bruiloft van Rob en Renske want dat was de allereerste echte bruiloft die we met Trouwdag in Beeld hebben gemaakt. Een mijlpaal waar we heel erg trots op zijn!

5 jaar Trouwdag in Beeld Bruidsfotografie en bruidsvideoclips
5 jaar Trouwdag in Beeld Bruidsfotografie en bruidsvideoclips

“Elk moment dat je niet bezig bent geweest met je dromen waar te maken heb je een kans verspild”

Nu 5 jaar later ben ik nog steeds super blij dat ik die kans heb gekregen en met beide handen heel erg vast heb gepakt want Trouwdag in Beeld was mijn droom en die is uitgekomen al meer dan vijf jaar! Natuurlijk is het hard en heel erg veel werken, we krijgen niets voor niets en we moeten er heel veel voor doen en laten, maar de kers op de taart is toch iedere keer weer dat onze bruidsparen hun mooiste dag in een ongedwongen stijl en zoals de dag was kunnen herbeleven met de beelden die wij hebben gemaakt en daar zijn wij ontzettend trots op!

Nu vijf jaar later zijn we uitgegroeid tot een mooi bedrijf waar we het allermooiste vak mogen uitoefenen namelijk: bruidsfotografie 🙂 Trots op onze bruidsparen maar natuurlijk ook trots op ons hele team dat in de afgelopen vijf jaar samen met mij in weer en wind keihard heeft gewerkt op heel veel bruiloften en samen hebben we iets neergezet waar we enorm trots op kunnen zijn. Bedankt Susanne, Maarten, Raymond en natuurlijk ook onze stagiaires. Ook bedankt alle lieve bruidsparen die ons het vertrouwen hebben gegeven om hun mooiste dag ongedwongen in beeld te laten brengen!

Natuurlijk hebben we ook voor de komende jaren genoeg projecten, doelen en wensen. Zo willen we bijvoorbeeld onze kennis nog verder vergroten, gaan we bruidsfotografie en videografie nog meer met elkaar combineren en we gaan we onze printservice in eigen beheer nog verder gaan uitbreiden met nieuwe machines en druktechnieken, maar het belangrijkste doel voor de komende jaren is dat we de lat weer een stukje hoger gaan leggen.

5 jaar Trouwdag in Beeld Bruidsfotografie en bruidsvideoclips
5 jaar Trouwdag in Beeld Bruidsfotografie en bruidsvideoclips

De statistieken na vijf jaar zijn:
-Meer dan 125.000 Km gereden
-Meer dan 200 bruiloften in beeld gebracht
-Meer dan 17 Terrabyte aan beeldmateriaal gemaakt
-Meer dan 400 Ja-woorden
-Meer dan 200 trouwalbums gemaakt
-Meer dan 2500 uur bruidsfotografie
-Meer dan 1250 koppen koffie
-Enz…

Bruidsfotografie lijn

Een trouwreportage is van onschatbare waarde!

Trouwdag in Beeld staat bekend om zijn spontane en ongedwongen romantische bruidsfotografie. Creatief, gezellig, sfeervol, vakmanschap en humor zijn onze steekwoorden. Ook jullie trouwdag kunnen wij ongedwongen in beeld brengen. Ook interesse? Bel of vul het contactformulier in!