Fotograaf bruiloft

2015 was een fantastisch jaar met veel mooie warme momenten; emotionele maar ook gezellige en grappige momenten samen met super leuke bruidsparen. 2015 was ook het jaar waarin we hele mooie, grote en belangrijke stappen hebben gezet. Ook hebben we moeilijke beslissingen genomen en keuzes gemaakt om te zijn waar we nu zijn en dat is een fantastisch en super leuk fotografieteam met heel veel talent waar we echt super trots op zijn. Samen hebben we hier keihard aan gewerkt en in 2016 gaan we de lat nog hoger leggen en gezien het aantal boekingen voor het nieuwe jaar kunnen we nu ook al zeggen dat dit een super tof jaar gaat worden met heel veel leuke bruiloften en als kers op de taart winnen we niet één maar twee Master Awards of Dutch weddingphotography, echt super gaaf!

Samen met al onze bruidsparen hebben we er in 2015 een super mooi ongedwongen, dynamisch en creatief beeldverhaal van gemaakt waar we enorm trots op zijn! Bedankt! Hieronder hebben we een mooi jaaroverzicht met al onze favorieten gemaakt. We hadden er nog veel meer willen kiezen maar de muziek was op 🙂

Geniet van elkaar en geniet van ieder moment! Wij wensen iedereen een flitsend 2016 met heel veel liefde en geluk, waarvan jullie na verloop van kunnen zeggen; dit jaar kan niet meer stuk!

Hieronder kun jullie de video bekijken! Enjoy!

Fotograaf bruiloft – Trouwdag in Beeld 2015

Onderwerp: Jaaroverzicht 2015 Trouwdag in Beeld Bruidsfotografie

Bruidsfotografie lijn-onder

Is onze trouwdatum nog vrij?

Spreekt onze bruidsfotografie stijl en werkwijze jullie ook aan en willen jullie weten of wij beschikbaar zijn op jullie trouwdatum? Vul dan het contactformulier in en dan kijken we of we nog beschikbaar zijn op jullie trouwdatum en maken we snel een afspraak om even kennis te maken en jullie meer te vertellen over onze werkwijze en de details van jullie trouwdag te bespreken.

Check beschikbaarheid trouwdatum

Fotograaf bruiloft lijn

Een trouwreportage is van onschatbare waarde!

Trouwdag in Beeld staat bekend om zijn spontane en ongedwongen romantische bruidsfotografie. Creatief, gezellig, sfeervol, vakmanschap en humor zijn onze steekwoorden. Ook enthousiast geworden en willen jullie graag een keer met ons kennismaken? Bel of vul het contactformulier in!